Klachtenafhandeling

 

Run Forest Hondenuitlaatservice staat voor een betrouwbaar, transparante en betrokken dienstverlening. Desondanks kunnen er fouten gemaakt worden.

Indien u ervan overtuigd bent dat er een fout gemaakt is, stel ik het zeer op prijs dat u mij hierover informeert. Ik wil namelijk graag leren van fouten en altijd proberen een oplossing te vinden zodat ik mijn werkwijze kan optimaliseren.

Wat te doen?

Bespreek uw ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek met mij. Vaak kan een eenvoudige oplossing al leiden tot een positief resultaat en dat is wel mijn streven! Komen we in een persoonlijk gesprek niet tot een gewenst resultaat en bent u nog steeds ontevreden, dan kunt u een officiële klacht in een brief/e-mail omschrijven en sturen aan info@runforest.nl.

In uw klacht graag het volgende beschrijven :

  • Uw volledige voor-en achternaam
  • Naam van uw hond/huisdier
  • Adres, postcode en woonplaats
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Omschrijving van uw klacht (probeer uw klacht zo concreet mogelijk te omschrijven bijvoorbeeld door data te noteren)
  • Gewenste oplossing

Zodra ik over deze gegevens beschik ga ik met uw klacht aan de slag. Ik streef er naar uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst van uw klacht inhoudelijk te reageren. Indien dit niet lukt zal ik u informeren over de reden van het uitstel en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn u wel een reactie tegemoet kunt zien. Tevens kan u gevraagd worden een nadere toelichting op uw klacht te geven.

Klachten en alle bijbehorende correspondentie en besluit worden bewaard gedurende 2 jaar.